♥ Evergreen ♥

Tuesday, November 27, 2012

Dua Hari Yang Istimewa !

Assalamualaikum, aii uolss :D

woaaa, maigadd lama gila tak update blog oi :O *rasa jakun kejap* hahaha. berhabuk plus bersawang der ! pheww. *tiup lappy* hehe. memandangkan baru saja tamat semester 3 dan baru2 nie sambut birthday buah hati tercinta. hikhik. dr bosan tataw nk bwt apa, baik update blog ye dok ? omnomom, rindu lettew ;)

 24 November 2012
                                                                Jalan2 makan angin :D

cik driver saya ! ^^

Him : awak, nak p mana ?
Me : mana2 je, tak kisah. hehe
Him : kita p times square lah jum ! 
Me : owhh, ada apa kt sana ? best ke ?
Him : takde apa sgt pon, awak tak pernah pg sana kan ? nie saya nak bawak lah. hee
Me : yeayy ! *dlm hati excited gila* haha

naaa,silap banyak la cik driver bawa saya pg TS. haha. memang shopping la kan. muehehe. aku ape lagi, paw la cik rahim kte nie haaa. kehkehkeh. bukan selalu maa. *bwt muka comel* tak cukup pg TS aku ajak dia pg SOGO pulak. katanya ada sale. wehooo ! bestnyaa. alaaa, tapi bukan shopping ape pon. just pg nak belikan hadiah birthday tuk my mum. wee. pastu singgah jalan tar kejap, teman cik rahim nie beli jersi malaysia yg baru tue. katanya nak jadi org pertama pakai kt UNIMAP ! muahaha. pon bolehh la awok. janji saya nak jugak ! *dan lagi paw* hikhik. thank you so much yaa :D


25 November 2012

                                               Hari yang d'tunggu2. hikhik. 


ekceli,xtao nak bwt surprise mcm mana. haha. cik rahim tue igt kte takde kasi hadiah pape kt dia. hehe. sekali pagi tue,sebelum ktaowg nak keluar, suruh dia pejam mata,pastue kte ikat dia dgn shawl. konon2 nak bg surprise la. harharhar. aku pon ape lagi kelam kabut ar amek gitar dgn belon tak seberapa nie letak dalam kereta senyap2. hehe. men campak gituw je. cik rahim pon, laju je tanya. ada apa tutup mata nie ? haihh. sekali dia pandang belakang. surpriseee ! weee~ terkejut kawan. haha.


                                                  Taraaaa ! Happy Birthdayy ! hehe. 
                        awak2,belajar kasi terer taw nanti boleh mainkan guitar tuk saya :D


                         dan lagi dua2 org nie haa. haha. pagi yang indah. gituww :p
  


                                            Jumpo mekda dgn rahimi kt aeon ! hikhik :3




                               omnonom, the sweet moment yang tak kan saya lupa !
                                                 thanks for the flower honey ;)

p/s : happy birthday 19th and happy 23 months for us awak. I'm happy with you. I need you for the rest of my life ! really hope our love last and never die. me love you 

1 comment: