♥ Evergreen ♥

Thursday, January 5, 2012

Wishlist ♥

Assalamualaikum and alooaloo. . .ngee

hmm,bosan gila arinie..tataw nk bwt apa.haihh.
naa,tba2 rasa nk kongsi cita..huhu..mngidam bnda2 nie dah lama dah kot ! ini serius !
(sore wonderpets) ^ ^



1#wishlist

Nikon D40


haaa,dah lama usha bnda alah nie bro ! :'(
p mna2 mall or makan angin ka,tgk owg dok usung mrata..erm,tringin wehh ! aku nie plak jenis 'suka' amek gmbaq..hee..lagi2,klu jmpa kulaan aku(geng) mau tak sakan,dok snap gmbaq sana sini..tp dak la snap pic aku jaa..satg kta syok sndri plak. LOL.haha..klu la aku ada kamera lagu nie,aku Teruja gila nk amek gmbaq pemandangn..fuh,dpt snap bendang ka laut ka sunrise ka ?ngee..walah,cunn baq hang..;) agak2 bila bole dpt noh? hmm



2#wishlist

Loket Hati


naa,bnda nie aku mmg nk sgt dr dulu2 nuhh ! smpi la xdpt2 lagi..haihh,sedih..nk bwt lagu mna ? aku cari bnda nie,xjmpa ! klu ada pon,hat emas . tudiaaa,nalaa punya mahai laa. kot aku nie keja dah xpa gak noh. wuu. "awak2,kte nak yang nieee bole ? hat silver pon jadi laa ! plishh3 ! hehe" :)




3#wishlist


Jam Tangan Baru


Tudiaa td hang nak loket,nie jam plak..ngada sungguh. huk3.straight 2 da point la..jam aku hilang wehh ! jenuh cari stu umah,punggah abs apa yg ada..xjmpa jgak. naseb ak laa.. erm,kbykn jam aku murah2 ja. tapi syg kott. erm,tunggu la ada duet lebih cket,baru nak beli :'(
bwt terokk ! :p



4#wishlist


Big Bear2


Haa,tgk2 ! dah agak,mst hampa suma dok gelak2 kt aku..wuu "eee,dia nie..dh besaq pon mnx pelik2..nk bear ? adoii . HAHA " cehh,ada aku kesah ?" brutalnya ayat hang "ermm,okey..ade i kisah ker ? hihi " amek ! hoho..cek mlawak ja..tapiiii cek nak jugak bear2 hat besaq nie,xkraa ! nk peluk dy. wohoo. best bwt teman tdoq..kruih kruih ~



5#wishlist


Kereta sendiri


wishlist yg plg susah nk dpt pluss aku nak sgt2..huhu..tgk gmba ataih sat* haa,apa mcm ? lawaa dak ?hee..err,tapi klu nak yg nie mmg kna tunggu aku keja dulu lah.kna pulunn sungguh2 weh >.< klu x,hg brangan jela..tapii,aku nk kaler putih tamau kuning ! segakk kot ! hik3. seyes,nak sgt ada kereta sendiri . aihh (lesen keta pon tadakk lg,ada hati nk bajet mcm2) LOL :p



*Last but not least,klu kta nak sesuatu kta kna usaha yeop ! so trueee, ganbatte onni ! ;)
maaf klu de yg xpaam tulisan saya.erm,rojak cket pastuh dok campuq loghat utagha sama.Hee ♥


No comments:

Post a Comment